dua hari yang memenatkan....dua hari berada dalam wad...urghhh....tu la org suruh jgn keluar, gatal kaki..nk jugak keluar...hamik kau....! excident! selama berada di dalam wad, ramai jugak yg datang melawat..well...malas nk bangga diri..aku kan famous amos...hohoh... dan aku juga dh berjaya merosakkan sebuah kereta!!

selepas itu, aku dapat ceramah free dari ayah aku...wah..sangat memberikan motivasi..aku mengangguk dan meng ok kan je semua yang dicakap olehnya.....

kepala sakit, badan sakit, lebam sana sini....

tetapi!!!!

ade jugak yg nak memerli dan menyindir aku....tak kesian kat aku betol.... abg aku sendiri.....huh.....sngt menikam hati... lepas tu kawan aku yg perasan hensem nie... ahhaha... soalan yg amat membengangkan di ajukan kepada aku....

"best tak?"

huh..terpancar kegembiraan di mukanya bla dapat memerli aku dan aku tak dak idea nak melawan...hayak...siap kau...!!

sorang2 kat wad..huhu..seram jugak....nsib baik ade intan payung teman aku msg...hak2...
hah...satu lagi...makanan mcm hape lagi...x sedap langsung...bluerkkkk....