hyep...

hari nie...aku g tngk kwn baik aku...dia dh sedar..and cakap dgn aku dh..haha... baru dua hari sedar, dh kne perli, hish...nsib kau sakit je..klu x...mmg aku lesing dh...haha

btw..aku dh malas nk pk bende2 lepas...tu smua dh jadi kenangan...kan...? so, aku dh start terima org lain..haha... yg best nye...nme dia hmpir sma dgn nama aku..hoho... cara kami berkenalan sngtlah unik... aku tngk muka dia bersih jer... sbb tu terasa nk ngorat dia...haha mybe cara aku mengorat agak pelik..gne ais pop.....dari menangis, dia terus gelak, kire green light la tu...mybe dia pelik kot dgn aku...haha...biar lah

aku mmg xdk keja..bru kenal je dh tnye pasal bju raya...lepas tu dua2 muka blur...hayak...muka dia merah..haha..malu dgn aku la tuh...cey cey...comel lah..hak3..
lepas tu aku gne "talking tom" untuk mintak no tel dia, and ckp slow2 kat hp "nak no telefon boleh..." bapak kuat kucing tuh ckp..hish.... hahah...then dia kasi...wooo...sngt unik cara aku mintak no dia..hahaha thanks talking tom...haha