grrr...dua tiga hari nie...aku suka bangun mengejut....hish...pastu mula la nk pening2 kepala.... hari nie bangun awal... sbb nk kuar dgn kawan aku yang paling gila di dunia..haha ok siap2....ambik yang digantung paling depan...malas dh la tengok2...wrne hitam...... =_=;; ok...pkai je laaa.....

~~~~~~~~~

then kawan aku msg.. nk naik keta aku kuar...ok xde hal la...jnji kau bwk...hak3..
aku g ambk dia.... aku suruh dia bwk... buli2... lepas tuh...tengah2 drive keta nie...dia nmpk awek cun kat luar... "bapak cun awek tuhh" geleng2 kepala aku....hish... mmg dasar playboy la kau..! hahaha... pegi jusco, bleh plak dia date dgn gf dia... xguna punya kawan...hadoii... ok..aku jalan sorg2... pegi kat Popular bce buku....tengah kusyuk2 baca..mule nk mengantok pastu terkejut bila ada org tegur aku... aku tengok dia, dia tengok aku....hadoyaiii... dia tnye aku...

dia : mmg suka bce buku ker..?
aku : errr....suke la...tp x suke sngt....aaa....mksdnye suke lah tuh...
dia : *gelak....okey....
aku : heee...*xterkata apa2..

pastu dia duduk kat situ...aku punye la betungkus lumus mencari rak paling hujung n rak yg xde org....tetibe dia dtg dok kat situ..xkn nk halau...huhuhu.. pada saat tu jgk la, setan memainkn peranan dgn menghasut aku suruh tido... pkir jugak...xkn nk tido kat Popular...

aku bangun jugak...g solat..pastu segar la mata aku niee.heee~~

lepastuh....gerak plak g pulau...wooo.....lepak sana lepak sini...makan kat sana makan kat sini... dh nk petang!! jpg sah2 jem.. aku ajak kwn aku blik....hahah... mmg letih r jln dgn budak nie... merata alam dia pegi....hadoii...

dalam keta aku terbayang bantal n tilam jer.... nak mandi n tido...hohoh.....