oleh kerana terlalu bersemangat untuk keluar....aku jatuh tadi kat depan rumah sebelum masok keta......wah..sungguh maluuuu!! padan muka kau irfan... dengan pantasnye masok dalam keta... tunduk....malu....start enjin....vroommmm......!!

~~~~~~

and then....wah dah smpai....sungguh spiderman...!! hak2...
tapi sungguh ramai org pada hari nie datang....so aku menukarkan fikiran aku (ape punye bhse nie, =_=;;) aku ambik keputusan blah dari situ....masok keta....ade pulak kereta nk bercinta depan aku...bwk punye la slow! haihhhh... mule la nk race dgn kereta yg berkelajuan seperti kura2 itu....bila aku telah berjaya berada di sebelah kereta ini... aku..... horn keta...!!!
pinnnnnnnnnn!!! pinnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!
ahhah...sukanya hatiku bila dapat berbuat begituuu....gelak sorg2 dlm keta...hak3....mmg gila...tp xpa...suke hati aku lah nk gelak kn....!!
aku dh xdk hala tuju nie....haih....otak suruh balik tp hati ckp relax luuuuuu...... so ikut kata hati.... round2 seberang jaya....ok dh malas...xde hape pon...balik lah......