aku tak tau ape salah aku... marah aku knpe...? bila aku tnye, tak jawab..tah lah..aku mmg x phm.. kepala dh la kusut semacam, masalah bertimpa2...malang kan aku...mcm memaksa org pulak aku nie... memaksa org dgr mslh aku... hmm...xpe lah...lepas nie aku pendam je... biar aku sorg yg tanggung...xpe... sory klu aku ada uat salah kat dia... aku xdk niat pon...

aku dh separuh gila...dgn mslh tu, mslh nie, org marah aku, tnye sebab xnk gtau pulak...bleh mati sakit jantung mcm nie...tolong la...jgn buat aku rasa bersalah...aku akn pk sepanjang malam selagi tak tau ape salah aku...hari nie aku dh la letih sngt2....hantar mak pegi hspital pagi tadi, dengan keadaan aku yg x berape sihat...dh petang, abg aku suruh aku balik..xpe..balik..rehat2... mlm, aku g terawih....rugi lah klu x pegi... jumpe kawan aku, then kawan aku tegur,muka aku pucat..aku dh risau dh...sbb takde sape2 kat rumah..klu tetibe je asma aku datang, maunye x panik...dgn keadaan aku yg mcm nie..tak mustahil kan...datang tak diundang betul....mati kering aku..huhu...

letih letih letih...rasa susah hati...mcm2 lah...hmm

mule2 puase je..dh x boleh nk bersahur sekeluarga...hmm... xpe...dugaan... =)