tadi aku kuar jalan2...masuk popular..jmpe la satu buku nie.....quite interesting...so aku beli..sebab murah je pon....so tadi aku ade bace sikit.....banyak jugak ayat yang bagi inspirasi kat aku.....bagus la buku nie...haha....tapi ayat yang paling aku suka..... nie...

"sekiranya anda bersedih kerana kehilangan
seseorang, sebenarnya jauh di lubuk hatimu
yang sangat dalam, anda sedang mensyukuri
sambil berasa terharu bahawa dia pernah ada
bersama-sama denganmu"

lepastu aku bace and bace lagi....aku jumpe ayat nie...

Mengubati "luka paku" atau sakit hati
pada diri seseorang kerana marah, memerlukan waktu yang
lama bagi memulihkannya. Bahkan, jarang menjadi
luka dalaman yang menghiris dan membuahkan
kebencian yang panjang. Itulah sebabnya ada orang
sudah berpuluh tahun berkawan rapat, berpuluh-puluh tahun
bersahabat bagaikan bersaudara, namun luka di hatinya tetap
susah disembuhkan.