aku mimpi spe tuh..???!

ini kisah semalam.....
dh la tido lambat, coz demam..
xboleh nk tido....
then bile tidoo...

aku mimpi....

org yg x penah aku jumpa..!
smpai hari nie, masih terbayang muka die..
tp selalunya mimpi, susah nk ingt balik...
tp, kali nie...dgn namanya, mukanya, warna bajunya, semua aku ingt....
hah, stu lagi, gaya lukisannya....aku ingtt!!! knape nieee...!!
aku x kenal pon dia....
xpenah jumpa pon...
spe dia...???!
mmg mystery....
amat2 menghairankan....
tp aku cuma abaikan mimpi itu....
mungkin itu hanya mainan tido....
ok....aku xkn pkir lgi budak yg aku x kenal tu.....
tp klu tetibe aku jumpa dia......
mmg aku tegur...."asal awk ade dlm mimpi sye?"
hahah....mesti die cakap aku nie x siuman.....
dan dengan muka kehairanan nya, terus melarikan diri dri aku.....
smbil berbisik....."gile ke budak nie"

oh, lupekn2....itu cume angan2.....ahhahah
hahahhahhahahha